درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید. لطفا نظراتتون را از ما دریغ نکنید. با تشکر
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 59
بازدید ماه : 172
بازدید کل : 60169
تعداد مطالب : 148
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


روز خوش

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

اجتماعی
اخبار روز ایران





خانواده ای در روستای چاه قنبر پس از زمین لرزه
علی نیکزاد، وزیر راه و شهرسازی روز پنجشنبه، بیستم مهرماه گفت که اسکلت تعداد زیادی از واحدهای مسکونی در مناطق زلزله زده در آذربایجان شرقی تمام شده و «به زودی» این واحدها تحویل خواهد شد

به گزارش خبرگزاری دولتی ایرنا، آقای نیکزاد گفت: «اسکلت هفت هزار واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده آذربايجان شرقی به اتمام رسيده که بيش از يک هزار و ۵۰۰ واحد از اينها در روزهای آينده تحويل مردم زلزله‌زده می‌شود.»

آقای نیکزاد عصر روز پنجشنبه در حاشيه بازديد از توابع شهرستان هريس گفت: «در روستاهای زلزله‌زده شهرستان‌های ورزقان، اهر و هريس شش هزار واحد مربوط به ساکنان دايمی اين مناطق است که در اولويت اول بازسازی قرار دارند.»

گزارش خبرگزاری‌های ایران پیشتر حاکی از این بود که ساکنان مناطق زلزله‌زده با شروع فصل سرما در ورزقان، در استان آذربایجان شرقی با مشکلاتی مانند بارش باران و تگرگ مواجه شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری‌های مهر، ایلنا و فارس، بارش باران در برخی روستاها و ورزقان به حدی بوده که آب وارد چادرهای زلزله‌زدگان شده‌ است. خبرگزاری مهر گزارش داده بود چادرهایی که در داخل دره‌ها و مسیر سیلاب برپاشده بودند، دچار آب‌گرفتگی شدند و چادرهایی نیز که در ارتفاعات ایجاد شده بودند، بر اثر شدت وزش باد برچیده شدند. 

در روزهای اخیر خبر یک مورد آتش‌سوزی و مرگ یک زن سالخورده در یکی از چادرها نیز منتشر شد.

دیدار وزیر بهداشت از مناطق زلزله‌زده 

مرضیه وحید دستجردی، یکی دیگر از وزیران دولت بود که صبح پنجشنبه به مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی رفت.

آنچنانکه مهر گزارش داده، ساکنان این مناطق در زمینه بهداشت و درمان ابراز  رضایت نمودند اما مهم‌ترین مشکل خود را نبود مسکن اعلام کردند.

این خبرگزاری نوشته است در حال حاضر تنها تعداد محدودی از خانه‌های مناطق زلزله‌زده بازسازی شده که آن هم از سوی خیرین بوده است.

به نوشته مهر، روند بازسازی در این مناطق «بسیار کند» است به طوریه حسینعلی شهریاری، رئیس کمیسیون بهداست و درمان مجلس در بازدید از مناطق آسیب‌دیده به شدت از کند بودن بازسازی خانه‌ها انتقاد کرده بود.

 پیشتر عباس فلاحی باباجان، نماینده اهر و هریس در مجلس روز ۲۹ شهریور به خبرگزاری ایلنا گفته بود: «از مجموعه ۱۰هزار کانکسی که باید توسط بنیاد مسکن تامین می‌شد، فقط سفارش پنج هزار کانکس داده شده‌ است.»

خبرگزاری ایلنا در این باره نوشت که کار ساخت‌وساز با سر و صدای زیاد و تبلیغات فراوان آغاز شد اما زلزله‌زدگان بالای سر خود سقفی به جز چادر نمی‌بییند.

خبرگزاری مهر نیز به نقل از یکی از زلزله‌زدگان نوشت: مقام‌های ارشد کشور به منطقه آمدند و قول‌هایی در خصوص تهیه سرپناه به ما دادند، ولی سرمای اینجا بی‌رحم است و با شروع بارش برف، راه‌های بعضی روستاها نیز مسدود خواهند شد.
 


جمعه 21 مهر 1391برچسب:, :: 17:21 ::  نويسنده : Hadi

در جریان مناظره جو بایدن، معاون باراک اوباما و پل رایان، منتخب معاونت ریاست جمهوری از سوی میت رامنی، در حالی که آقای رایان دولت اوباما را به اهمال در قبال مسئله‌ هسته‌ای ایران متهم کرد، جو بایدن تأکید کرد که تحریم‌های شدید آمریکا اقتصاد ایران را زمین‌گیر کرده است.

مناظره جو بایدن ۶۹ ساله و پل رایان ۴۲ ساله شب پنجشنبه، ۲۰ مهرماه، در ایالت کنتاکی برگزار و به صورت زنده از شبکه‌های مختلف تلویزیونی آمریکا پخش شد. این مناظره ۹۰ دقیقه به طول انجامید که طرفین حدود نیمی از این مدت زمان را به بحث و مناظره در خصوص سیاست‌ خارجی ایالات متحده اختصاص دادند.
در این زمینه، پل رایان سیاست‌های دولت اوباما در قبال برنامه هسته‌ای ایران را بی‌نتیجه دانست و گفت که جمهوری اسلامی در حال حاضر چهار سال به ساخت سلاح هسته‌ای نزدیک شده‌اند.

در پاسخ، جو بایدن ضمن تأکید بر این که جمهوری اسلامی هنوز حتی به اورانیوم غنی سازی شده در سطوح بالا و قابل استفاده در تسلیحات اتمی دست نیافته، گفت که تحریم‌های شدید آمریکا اقتصاد ایران را زمین‌گیر کرده است و تأکید کرد که تحت تأثیر تحریم‌های آمریکا و اتحادیه اروپا، صادرات روزانه نفت ایران نسبت به یک سال گذشته «از نصف کمتر شده است».

​جو بایدن در حالی از تحریم‌های دولت اوباما علیه ایران به عنوان «زمین‌گیر‌ترین تحریم‌هایی» یاد کرد که تا کنون علیه ایران به اجرا در آمده است که پل رایان در مقابل معتقد بود که آمریکا در اعمال تحریم‌ها نرمی به خرج داده است. آقای رایان در این خصوص به معافیت ۲۰ کشور از تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ایران اشاره کرد.

علیرغم این اظهارات جو بایدن ضمن تأکید بر مؤثر بودن تحریم‌ها، مداخله نظامی را «آخرین گزینه» برای حل بحران هسته‌ای ایران دانست و افزود اگر پل رایان و میت رامنی به فکر جنگ هستند باید این مسئله را صریحا اعلام کنند.
 

جو بایدن و پل رایان برای نخستین بار به صورت رو در رو بایکدیگر مناظره می‌کردند
x
جو بایدن و پل رایان برای نخستین بار به صورت رو در رو بایکدیگر مناظره می‌کردند

​​​​میت رامنی ۱۸ مهرماه در گفت‌و‌گو با سی‌ان‌ان ابراز امیدواری کرد که اعمال تحریم‌های سختگیرانه‌تر مانع دستیابی ایران به سلاح هسته‌‌ای شود و افزود که بعید است حمله نظامی به تاسیسات هسته‌ای ایران در آینده نزدیک اتفاق بیافتد.

در حال حاضر اقتصاد ایران به شدت تحت فشار قرار دارد و مقام‌های جمهوری اسلامی نیز در چند وقت اخیر بر گزنده بودن تحریم‌ها علیه ایران تأکید کرده‌اند. به گزارش آژانس بین‌المللی انرژی که مقر آن در پاریس است، ارزش ریال ایران از مردادماه تا کنون، «۴۰ درصد» سقوط کرده است.

پل رایان پنجشنبه شب در عین حال دولت آمریکا را متهم کرد که در قبال هم‌پیمانانش «متناقض» عمل می‌کند و به دشمنان خود سیگنال نادرست می‌فرستد.

جو بایدن در واکنش به این اظهارات تأکید کرد که دولت اوباما روابط خود با همپیمانانش را به گونه‌ای برقرار کرده است که اکنون «تمامی جهان بار دیگر دنباله رو آمریکا هستند». وی در این خصوص به موافقت روسیه و چین با اعمال «تحریم‌های به شدت ویرانگر» علیه ایران اشاره کرد.

پل رایان و جو بایدن در این مناظره به مسائل دیگری چون وضعیت سوریه، افغانستان و همچنین کشته شدن سفیر آمریکا در لیبی پرداختند که در خصوص حادثه لیبی،‌ پل رایان گفت که دولت اوباما امنیت لازم را برای دیپلمات‌های آمریکایی در لیبی فراهم نکرده است.

دو شبکه تلویزیونی: پل رایان پیروز مناظره بود

مناظره پنجشنبه شب در کنار سیاست‌های خارجی، به سیاست‌های داخلی آمریکا و مسائلی چون مالیات، بیکاری و بیمه درمانی اختصاص داشت.

روزنامه بریتانیایی گاردین می‌گوید جو بایدن، که به رک گویی مشهور هست، بر مناظره پنجشنبه غلبه داشت.

 



ادامه مطلب ...


جمعه 21 مهر 1391برچسب:اخبار,ایران,سیاسی,سیاست, :: 17:19 ::  نويسنده : Hadi

شرکت صادرکننده گاز طبیعی ترکیه، نِیچرگس، فروش گاز ایران به اتحادیه اروپا از طریق یونان را رد کرد.

بر اساس گزارش روز پنجشنبه  ۲۰ مهرماه خبرگزاری رویترز، تکذیب فروش گاز ایران توسط این شرکت به تردید‌ها در مورد برنامه‌ریزی اتحادیه اروپا برای تحریم واردات گاز که ممکن است اصلا چنین صادراتی وجود نداشته باشد، دامن زده است.

بر اساس این گزارش علی عارف آکتورک مدیر عامل نیچرگس اعلام کرده است که تمامی گازی که از ایران به ترکیه تحت قرارداد دراز مدت وارد می‌شود به مصرف داخلی رسیده است و در عمل گاز ایران به یونان نمی‌رسد. به گفته وی، حجم اصلی گازی که از ایران وارد ترکیه می‌شود در مناطق مرزی ترکیه با ایران به مصرف می‌رسد.

خبرگزاری رویترز می‌افزاید که حرف و حدیث‌ها پیرامون طرح اتحادیه اروپا برای تحریم گاز ایران به اعضا این اتحادیه به عنوان ابزار فشاری بر روی ایران وجود دارد.

دیپلمات‌های اتحادیه اروپا در روزهای اخیر، در حال تنظیم بسته تحریمی جدید علیه ایران هستند، با این هدف که در اجلاس وزاری خارجه ۲۷ عضو اتحادیه در ۱۵ اکتبر، در لوکزامبورگ به تصویب برسد.

آکتورک گفته است گازی که از ترکیه به یونان صادر می‌شود گاز روسیه است.

ترکیه هم اکنون قرارداد خرید سالانه ۳۰ میلیارد متر مکعب گاز از روسیه، ۱۰ میلیارد از ایران، شش و نیم میلیارد از  جمهوری آذربایجان و حدود ۶ میلیارد متر مکعب گاز مایع از کشورهای آفریقایی می‌خرد.

این کشور هم اکنون تحت قراردادی که در سال ۲۰۰۷ منعقد شد، سالانه ۷۵۰ میلیون متر مکعب گاز به یونان صادر می‌کند، اما در عمل کمتر از این میزان گاز به یونان صادر می‌کند، برای نمونه در سال گذشته تنها ۷۱۴ میلیون متر مکعب گاز به یونان صادر کرده است.

نزدیک‌ترین خط لوله به مرزهای غربی ترکیه گاز روسیه را به این کشور نقل می‌کند.

در همین زمینه، مهرداد عمادی مشاور اقتصادی اتحادیه اروپا به رادیو فردا گفته است که  پیش ازاین برخی شرکت‌های بزرگ اروپایی گاز مایع از نوع «ال پی جی» ایران را خریده و در بازارهای منطقه‌ای با گاز مایع (ال ان جی) تعویض کرده و به اروپا منتقل می‌کردند. به گفته وی، هنوز هم برخی شرکت‌های کوچک اروپایی هستند که همین کار را در قالب قراردادهای ۴۵ تا ۹۰ روزه ادامه می‌دهند.

به گفته مهرداد عمادی حجم قرارداد‌ها اندک است، اما در درازمدت وقتی یک جمع‌بندی از کل گاز مایعی که از ایران خریده می‌شود می‌کنیم، این حجم تا حدودی چشمگیر است.

صحبت‌ها پیرامون اعمال تحریم به واردات گاز ایران توسط اتحادیه اروپا و انکار صادرات گاز ایران از طریق ترکیه به یونان در حالی مطرح می‌شود که رستم قاسمی وزیر نفت ایران طی ماه‌های گذشته به دفعات از مذاکره ترکمنستان، ایران و ترکیه برای سوآپ (معاوضه) گاز ترکمنستان به ترکیه، همچنین افزایش صادرات گاز ایران به ترکیه و از مسیر ترکیه به اتحادیه اروپا خبر داده و گفته است که در این راستا توافق‌هایی نیز انجام شده است، موضوعی که خبرگزاری مهر طی گزارش ۱۴ مهر خود آن را بعنوان «تروئیکای جدید گازی» و «توافق رویایی» توصیف کرده است.

مطبوعات و رسانه‌های ترکمنستان و ترکیه تاکنون هیچ خبری از این موضوع منعکس نکرده‌اند.



جمعه 21 مهر 1391برچسب:, :: 17:15 ::  نويسنده : Hadi

شرکت صادرکننده گاز طبیعی ترکیه، نِیچرگس، فروش گاز ایران به اتحادیه اروپا از طریق یونان را رد کرد.

بر اساس گزارش روز پنجشنبه  ۲۰ مهرماه خبرگزاری رویترز، تکذیب فروش گاز ایران توسط این شرکت به تردید‌ها در مورد برنامه‌ریزی اتحادیه اروپا برای تحریم واردات گاز که ممکن است اصلا چنین صادراتی وجود نداشته باشد، دامن زده است.

بر اساس این گزارش علی عارف آکتورک مدیر عامل نیچرگس اعلام کرده است که تمامی گازی که از ایران به ترکیه تحت قرارداد دراز مدت وارد می‌شود به مصرف داخلی رسیده است و در عمل گاز ایران به یونان نمی‌رسد. به گفته وی، حجم اصلی گازی که از ایران وارد ترکیه می‌شود در مناطق مرزی ترکیه با ایران به مصرف می‌رسد.

خبرگزاری رویترز می‌افزاید که حرف و حدیث‌ها پیرامون طرح اتحادیه اروپا برای تحریم گاز ایران به اعضا این اتحادیه به عنوان ابزار فشاری بر روی ایران وجود دارد.

دیپلمات‌های اتحادیه اروپا در روزهای اخیر، در حال تنظیم بسته تحریمی جدید علیه ایران هستند، با این هدف که در اجلاس وزاری خارجه ۲۷ عضو اتحادیه در ۱۵ اکتبر، در لوکزامبورگ به تصویب برسد.

آکتورک گفته است گازی که از ترکیه به یونان صادر می‌شود گاز روسیه است.

ترکیه هم اکنون قرارداد خرید سالانه ۳۰ میلیارد متر مکعب گاز از روسیه، ۱۰ میلیارد از ایران، شش و نیم میلیارد از  جمهوری آذربایجان و حدود ۶ میلیارد متر مکعب گاز مایع از کشورهای آفریقایی می‌خرد.

این کشور هم اکنون تحت قراردادی که در سال ۲۰۰۷ منعقد شد، سالانه ۷۵۰ میلیون متر مکعب گاز به یونان صادر می‌کند، اما در عمل کمتر از این میزان گاز به یونان صادر می‌کند، برای نمونه در سال گذشته تنها ۷۱۴ میلیون متر مکعب گاز به یونان صادر کرده است.

نزدیک‌ترین خط لوله به مرزهای غربی ترکیه گاز روسیه را به این کشور نقل می‌کند.

در همین زمینه، مهرداد عمادی مشاور اقتصادی اتحادیه اروپا به رادیو فردا گفته است که  پیش ازاین برخی شرکت‌های بزرگ اروپایی گاز مایع از نوع «ال پی جی» ایران را خریده و در بازارهای منطقه‌ای با گاز مایع (ال ان جی) تعویض کرده و به اروپا منتقل می‌کردند. به گفته وی، هنوز هم برخی شرکت‌های کوچک اروپایی هستند که همین کار را در قالب قراردادهای ۴۵ تا ۹۰ روزه ادامه می‌دهند.

به گفته مهرداد عمادی حجم قرارداد‌ها اندک است، اما در درازمدت وقتی یک جمع‌بندی از کل گاز مایعی که از ایران خریده می‌شود می‌کنیم، این حجم تا حدودی چشمگیر است.

صحبت‌ها پیرامون اعمال تحریم به واردات گاز ایران توسط اتحادیه اروپا و انکار صادرات گاز ایران از طریق ترکیه به یونان در حالی مطرح می‌شود که رستم قاسمی وزیر نفت ایران طی ماه‌های گذشته به دفعات از مذاکره ترکمنستان، ایران و ترکیه برای سوآپ (معاوضه) گاز ترکمنستان به ترکیه، همچنین افزایش صادرات گاز ایران به ترکیه و از مسیر ترکیه به اتحادیه اروپا خبر داده و گفته است که در این راستا توافق‌هایی نیز انجام شده است، موضوعی که خبرگزاری مهر طی گزارش ۱۴ مهر خود آن را بعنوان «تروئیکای جدید گازی» و «توافق رویایی» توصیف کرده است.

مطبوعات و رسانه‌های ترکمنستان و ترکیه تاکنون هیچ خبری از این موضوع منعکس نکرده‌اند.



جمعه 21 مهر 1391برچسب:, :: 17:15 ::  نويسنده : Hadi


حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان پنجشنبه شب ۲۰ مهر اعلام کرد پهپادی که اسرائیل بر فراز آسمان خود سرنگون کرد، متعلق به این گروه و ساخت ایران است.

ارتش اسرائیل شنبه اعلام کرد که یک فروند هواپیمای بدون سرنشین که در حال پرواز بر فراز خاک خود بود سرنگون کرده است.

دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنرانی که از شبکه المنار پخش شد، مسئولیت اعزام این هواپیما را بر عهده گفت. او این «عملیات» را «مهم و بی‌سابقه در تاریخ مقاومت، لبنان و منطقه» توصیف کرد.

نصرالله در این باره گفت: «مقاومت در لبنان یک هواپیمای شناسایی پیشرفته را از خاک لبنان به پرواز در آورد. ضرورتی ندارد که مشخص کنیم از کجا. این هواپیما صد‌ها کیلومتر بر فراز دریا هدایت شد پس از آن مرزهای آهنین دشمن را در نوردید و وارد جنوب فلسطین شد. پس از آن ده‌ها کیلومتر در عرض جنوب، بر فراز پایگاه‌های حساس و مهم پرواز کرد تا اینکه دشمن آن را در نزدیک منطقه دایمونا سرنگون کرد.»

او تاکید کرد که این هواپیما بزرگ‌تر و مهم‌تر از هواپیمای «مرصاد» است که در جنگ سال ۲۰۰۶ حزب الله با اسرائیل به کار رفت. او خاطرنشان کرد که این هواپیمای بدون سرنشین روسی نیست بلکه ساخت ایران است و کادرهای متخصص لبنانی در حزب‌الله آن را مونتاژ کردند.

دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: «این نخستین بار در تاریخ مقاومت است که از چنین هواپیمایی استفاده می‌شود و می‌تواند به عمق فلسطین و به جنوب فلسطین اشغالی و آن منطقه حساس برسد.»

او تاکید کرد که  راه‌اندازی و هدایت این پهپاد در مسیر صحیح، بخشی از توانایی‌های حزب‌الله است.

به گفته حسن نصرالله این ماجرا نشان می‌دهد حزب‌الله می‌تواند توانایی‌های خود را مخفی نگاه دارد یا آن را «در زمان مناسب» علنی کند.

حسن نصرالله با بیان اینکه از زمان اجرای قطعنامه ۱۷۰۱ شورای امنیت سازمان ملل متحد که به جنگ ۳۳ روزه میان اسرائیل و حزب الله پایان داد، اسرائیل هواپیماهای اسرائیلی بار‌ها وارد حریم هوایی لبنان شدند، تاکید کرد: «این حق حزب‌الله است که پروازهای شناسایی بر فراز فلسطین اشغالی هر وقت که بخواهد داشته باشد. این پرواز اول نبود و آخری هم نخواهد بود. با این نوع جدید از هواپیماهای بدون سرنشین می‌توانیم به هر نقطه‌ای که بخواهیم برسیم.»

پیشتر اهود باراک، وزیردفاع اسرائیل در واکنش به ورود هواپیمای بدون سرنشین به حریم هوایی اسرائیل کفته بود: «اسرائیل در آینده نزدیک ورود این هواپیما به حریم هوایی‌اش را تلافی خواهد کرد.»

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل هم پنجشنبه در بازدید از مناطق مرزی اسرائیل و فلسطین تاکید کرد که حزب الله لبنان پشت ماجرای پرواز بهپاد بر فراز اسرائیل است.

از سوی دیگر جمال‌الدین آبرومند، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران روز دوشنبه گفت که رخنه یک فروند هواپیمای بدون سرنشین به حریم هوایی اسرائیل «بیانگر ناکارآمدی گنبد آهنین و سپر دفاعی» اسرائیل.



جمعه 21 مهر 1391برچسب:, :: 17:14 ::  نويسنده : Hadi


محمد نهاوندیان می گوید به دلیل عدم تامین به موقع ارز واردکنندگان دچار مشکل شده اند

محمد نهاوندیان، عضو شورای پول و اعتبار، گفت: «نبايد در مقطعی شاهد غيبت بانک مرکزی در بازار باشيم، ضمن اينکه دولت بازار ارز را رها کرده است.»

وی در گفتگویی با خبرگزاری مهر که جمعه، ۲۱ مهر ماه، منتشر شد، گفت: «دولت در مقطعی از زمان، به شدت نرخ ارز را در بازار کنترل می‌کرد، به نحوی که تمامی تجار و بازرگانان بر اين باور بودند که دولت به صورت تصنعی اين کار را صورت داده، اما هم اکنون بازار به صورت کلی رها شده است.»

عضو شورای پول و اعتبار افزود: «هم اکنون توليدکنندگان به ارز بيشتری برای تامين مايحتاج مورد نياز کارخانجات خود و تامين کالاهای مورد نياز مردم، به ارز بيشتری نياز دارند که متاسفانه به دليل عدم تامين به موقع آن، واردکنندگان دچار مشکل شده‌اند.»

بازار ارز ايران در هفته های اخير به شدت پرتلاطم شده و ريال ايران تنها ظرف يک روز– دهم مهرماه- ۱۵ درصد از ارزش خود را از دست داد.

تحريم های بين المللی و سوء مديريت داخلی از جمله عواملی اعلام شده است که به گفته مقام های جمهوری اسلامی و رسانه های داخلی علت سقوط ریال بوده است.

بر اساس برآوردهای صورت گرفته، ريال ايران ظرف يکسال گذشته نزديک به ۶۰ درصد از ارزش خود را از دست داده است.

در همین حال خبرگزاری های داخل ایران گزارش دادند که در یک سال گذشته تولید خودرو در ایران ۶۶ درصد کاهش یافته است.

محمدرضا نجفی‌منش، دبیر انجمن قطعه‌سازان نیز ۲۵ شهریورماه به «مشکلات تولید قطعات خودرو» اشاره کرده بود و گفته بود که بخش قطعه‌سازی دچار بحران شده است.

آقای نجفی‌منش اظهار کرده بود: «افزایش نرخ ارز، قیمت مواد اولیه و همچنین عدم پرداخت تسهیلات به قطعه‌سازان، همانند تحریم داخلی عمل کرده و عامل اصلی افزایش قیمت انواع خودرو در بازار است.»



جمعه 21 مهر 1391برچسب:, :: 17:13 ::  نويسنده : Hadi

آتش‌سوزی در پالايشگاه نفت تهران موجب سوختگی شديد سه کارگر اين مجموعه شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روز پنجشنبه ،انجام دادن تغييراتی فنی در واحد تقطير پالايشگاه نفت تهران، موجب اين آتش‌سوزی شده است.

هنوز جزييات بيشتری درباره اين آتش‌سوزی گزارش نشده است.



جمعه 21 مهر 1391برچسب:, :: 17:12 ::  نويسنده : Hadi